AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-20%
Le deal à ne pas rater :
Drone Dji DJI Mini 4K (EU)
239 € 299 €
Voir le deal

Partagez|

riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Riley S. Stevenson

Riley S. Stevenson

+ Arrivé(e) le : 05/03/2014
+ Messages : 17
+ Pseudo : Steroline/marine
+ Double compte : Hayleywonderfulbarclay
+ Avatar : wonderfulbell

riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 16 Mar - 20:28

De toute façon on sait tous que Nono finira avec Hales  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2962877332 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2962877332 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2962877332 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2962877332 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 299994530 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 45605660 
Tu l'as vu ?! J'ai été ce matin pouaaaah trop bien. Je serais plus à l'aise avec kiki pour ça que j'ai changé  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2003253913 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 45605660

Revenir en haut Aller en bas
Willeminah Sutherland

Willeminah Sutherland

+ Arrivé(e) le : 12/03/2014
+ Messages : 34
+ Pseudo : maman Dragibus
+ Double compte : Pepper <3
+ Avatar : Sarah Bolger
+ Crédit(s) : belikovs + tumblr

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 16 Mar - 22:44

Avec Nolan, elle est forcément possessive. Et puis il quittera jamais Pepper d'abord !  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3721643700 

Arrettez je l'ai pas encore vu moi. Je suis en train de mourir T_T JE VEUX VOIR LOGAN.
Je te l'ai déjà dit, mais Kiki c'est un trop bon choix  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 458740235 

Riley S. Stevenson

Riley S. Stevenson

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 16 Mar - 22:51

Bien sure qu'il le fera Hayley c'est plous belle  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2367575766 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 338456761 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 78776607 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 78776607 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 78776607 
LOGAN EST HOTTISSIME DEDANSSSS ♥️
Merci ma belle. Je choisis toujours des canons. Je sais pas pourquoi  :jairienfait: riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2331438584 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 338456761 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3225933927 

Pepper A. Cooper-Stanton

Pepper A. Cooper-Stanton

+ Arrivé(e) le : 08/09/2013
+ Messages : 311
+ Pseudo : Maman Dragibus
+ Double compte : Minah <3
+ Avatar : Katie Cassidy
+ Crédit(s) : ava par shiya ; gif sur Tumblr

THE WORLD AS I SEE IT
+ CARNET D\'ADRESSE:
+ PENSE BETE:
+ DESIRS CACHES:

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 16 Mar - 22:57

Même pas vrai d'abord, c'est Pepper la plus belle  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3973541973 En plus c'est elle qu'il aime, Hayley n'a aucune chance *hmpf*

HAAAAA ! TU ME DOIS TROP ENVIE DE LE REGARDER ! Mais je dois attendre ce week end, sinon j'en connais deux qui vont me trucider...  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2962877332 soirée fille obligatoire...

En même temps se serait pas drôle de jouer des laides...  :hum: 

Liv J. Kensington

Liv J. Kensington

J'ai gagné la guerre des clans
+ Arrivé(e) le : 30/06/2013
+ Messages : 2664
+ Pseudo : The Mad Hatter
+ Avatar : Lauren Conrad
+ Crédit(s) : ©unknown

THE WORLD AS I SEE IT
+ CARNET D\'ADRESSE:
+ PENSE BETE:
+ DESIRS CACHES:

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 16 Mar - 22:59

Le film est tellement biiiiiien riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3740778947 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 458740235 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3740778947 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 458740235 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3740778947 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 458740235 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3740778947 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 458740235

Par contre ton perso ne peut pas avoir 24 ans vu que la belle kristen en a 33  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1117976533 

Riley S. Stevenson

Riley S. Stevenson

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 16 Mar - 23:03

Quel âge je dois lui mettre parce que si je la vieillit ça suit pas avec l'histoire  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1141547225 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1517714035 
Le meilleur film de la terre Very Happy

Riley S. Stevenson

Riley S. Stevenson

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 16 Mar - 23:17

Meme pas vrai d'abord  Rolling Eyes Arrow  Pepper elle a aucune chance face a leyley  Wink Arrow 
Ah je sais je suis pas sympa j'aime bien montrer les bonnes choses. Razz
Bah tu peux jouer une laide extérieurement sauf qu'elle finirait sans mec à la fin  Rolling Eyes riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1354551905 
Désolé j'avais pas vu ta rp riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 3427587 

Liv J. Kensington

Liv J. Kensington

J'ai gagné la guerre des clans
+ Arrivé(e) le : 30/06/2013
+ Messages : 2664
+ Pseudo : The Mad Hatter
+ Avatar : Lauren Conrad
+ Crédit(s) : ©unknown

THE WORLD AS I SEE IT
+ CARNET D\'ADRESSE:
+ PENSE BETE:
+ DESIRS CACHES:

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyLun 17 Mar - 15:54

c'est maximum trois ans d'écart avec l'âge réel - donc 30 à 36, désolée.

Riley S. Stevenson

Riley S. Stevenson

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyMer 19 Mar - 23:54

Voilà je lui est changé son âge. C'était un peu embêtant mais je ferais avec  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1517714035 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1141547225 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 524035604 

Charlie Pearse

Charlie Pearse

+ Arrivé(e) le : 28/01/2014
+ Messages : 244
+ Pseudo : N.
+ Avatar : LAUREN GERMAN
+ Crédit(s) : SHIYA

THE WORLD AS I SEE IT
+ CARNET D\'ADRESSE:
+ PENSE BETE:
+ DESIRS CACHES: ARRIVER UN JOUR A FONDER UNE FAMILLE

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyJeu 20 Mar - 16:13

Welcome back home !!!  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 4286275444 
Super métier  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1011462164 

A. Siobhan Monroe

A. Siobhan Monroe

+ Arrivé(e) le : 31/08/2013
+ Messages : 1394
+ Pseudo : MishMish.
+ Double compte : + Cameron Winstead (Daniel Gillies)
+ Avatar : Amber Heard.
+ Crédit(s) : @class whore, tumblr

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyVen 21 Mar - 19:53

Alors avant que je puisse te valider, tu pourrais ajouter quelques mots dans la première partie de la présentation (enfin les questions) et corriger un peu quelques fautes d'orthographe ou de conjugaison. I love you Par exemple : 'Je dois dire que je mettais habitué' , 'Je voix toujours' et d'autres (a) et après je te validerais avec plaisir (a)

Hayley Barclay

Hayley Barclay

+ Arrivé(e) le : 21/12/2013
+ Messages : 150
+ Pseudo : Steroline/ marine
+ Double compte : La jolie, magnifique Riley S. Stevenson
+ Avatar : Emily Bett Rickards
+ Crédit(s) : Tumblr/bazzart

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptySam 22 Mar - 1:54

Je ferais ça. Désolé c'est l'auto correcteur de mon ipad. Mon ordi à prit l'eau et mon clavier marche plus haha. Je vais au lit mais demain après mon diner j'essayerais d'arranger ça.  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1517714035 

Riley S. Stevenson

Riley S. Stevenson

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyDim 23 Mar - 12:53

Voilà Maggie cheriiiiiie  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1517714035 

A. Siobhan Monroe

A. Siobhan Monroe

+ Arrivé(e) le : 31/08/2013
+ Messages : 1394
+ Pseudo : MishMish.
+ Double compte : + Cameron Winstead (Daniel Gillies)
+ Avatar : Amber Heard.
+ Crédit(s) : @class whore, tumblr

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 EmptyMar 25 Mar - 9:32

Oh je n'avais même pas vu. Shame on me  riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1141547225 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 1141547225   riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2529722722 riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 2529722722 
Alors je te valide ma blondie. I love you
Tu connais la maison hein (a)

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?! riley  + I love you and I think that you love me too. Do you ?! - Page 2 Empty

riley + I love you and I think that you love me too. Do you ?!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

NO WAY BACK :: INTRODUCE YOURSELF :: TELL ME YOUR STORY :: I'M IN-
Sauter vers: